Porządki

Przez weekend bawiłem się moimi formułkami w arkuszu kalkulacyjnym i okazało się, że miałem troszkę źle obliczaną wartość procentową mojego portfela i WIG20 ale głównie odnosiło się to tylko wartości we wpisie „podsumowanie od początku roku do końca lutego”, tak więc szybciutko zaktualizowałem ten wpis o odpowiednie dane i poprawiłem tez końcowy wykres dodając do niego jeszcze wartość różnicy pomiędzy moim portfelem i WIG20.

ja_vs_wig20_2

Na ostatni dzień każdego miesiąca będę wrzucać taki wykres aby można było w miarę cyklicznie porównać postępy.

W portfelu wciąż trzymam Assecopol i Eurocash. Na obu jestem na plusie ale nie dotarły jeszcze do cen satysfakcjonujących mnie.

Assecopol, widać na wykresie, że męczy się tą drogą pod górę. Niedługo okaże się czy uda się MACD wybić na powierzchnię powyżej zera. 18 marca mają pojawić się wyniki Q4’12 zatem poczekamy i zobaczymy. Dużo większy (9,02%)*[1] portfel zamówień w styczniu r/r oraz chęć podzielenia się zyskiem na poziomie 2,40 zł za akcję (rok temu było to 2,19 zł), pomimo wzrostu ilości akcji na rynku, sugeruje, że wyniki za ostatni kwartał zeszłego roku wcale nie rozczarują*[2] 🙂 RSI ma jeszcze trochę miejsca na szarżę, stochastic tylko sugeruje, że niedługo złapie go zadyszka i potrzebna będzie przerwa w wydłużającej się drodze na szczyt. Jak już pisałem w którymś z wcześniejszych wpisów, zakupiłem akcje Assecopolu w cenie 43,32 zł a dziś na zakończenie sesji było 45,40 zł.  Jeśli się nie mylę, to na chwilkę kurs zatrzyma się w tym miejscu lub zostanie lekko zbity bo na 45,50 zł rysuje się linia oporu wyznaczona przez poprzednie wierzchołki szczytów. Jeśli tak jak narysowałem powstała nam formacja trójkąta to są szanse na wybicie z niej górą, oby tylko wystarczyło chęci kupującym:) Trzymam do opublikowania wyników – może dzisiejszy wyskok ceny ma jakiś związek z oczekiwaniami lub przeciekami co do wyników? 🙂

acp11,03'

Eurocash już od dość dawna mknie ku górze. Teoretyczny zasięg to 55-56zł tak więc jest jeszcze w miarę dużo do ugrania.

eur11,03

*[1] – http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/news/info/472776,backlog-asseco-na-koniec-i-mial-wartosc-3-32-mld-zl-vs–3-04-mld-zl-rok-wczesniej
*[2] – http://www.bankier.pl/wiadomosc/Asseco-P-chce-przeznaczyc-na-dywidende-ok-200-mln-zl-czyli-2-4-zl-na-akcje-2774928.html

Dodaj komentarz