Skupiam się na Eurocash

W czwartek 07.03.2013 postanowiłem się pozbyć tego zaśmiecającego mi portfel Boryszewa bo czekałem i czekałem i sprzedać się nie chciał za te 0,50zł więc obniżyłem cenę do 0,49zł i sprzedał się od razu przynosząc mi 4,66% zysku na transakcji i wniósł do całości portfela jedynie 0,6% no ale zawsze na waciki dla dziewczyny będzie 🙂

Do swojego kapitału podstawowego dorzuciłem sobie 700zł więc obecnie mój kapitał podstawowy to 3000zł (2000+300+700)

Dość okazyjna cena pojawiła się na Eurocashu, który potrafił w promocji pojawić się nawet po 49,70zł. Niestety moje szczęście do promocji nie pozwoliło złapać go nawet za 50zł. Pewnie wcześniej stała kolejka jak przed Biedronką w dniu dobrej wyprzedaży. Ostatecznie podebrałem nieco tego promocyjnego towaru w cenie 50,20zł/kg 🙂 po uśrednieniu z tym co już posiadałem wyszła mi cena 5,47zł. Liczę tu na przynajmniej 6% zwrot z inwestycji.

eur07,03

RSI osiągnął już poziomy poprzednich dołków przy jakich następowało odbicie wewnątrz kanału wzrostowego. Stochastic również wygląda zachęcająco tak samo zresztą jak sam wykres ceny. MACD tylko zachowuje się jakby nićmi szyło jakąś grubą historię.. miejmy nadzieję, że będzie to historia z happy-endem.

Na koniec dzisiejszego dnia od wczoraj:

JA: 0,6%                  WIG20: -0,25%

Dodaj komentarz