Długa przerwa

Długo nie miałem czasu aby przegotować się na odpowiedni moment i sprzedać Assecopol lub Krakchem. Ostatecznie udało mi się sprzedać sam Assecopol po 43,35zł z symbolicznym zyskiem 0,35% a na portfelu odbiło się to 0,24% „beknięciem”. I tak uniknąłem minusa tylko dlatego, że 20 marca dokupiłem trochę akcji w cenie 42,50zł. Wszystko przez ten Cypr i to, że wróciłem do pracy i mam mniej czasu na śledzenie wszystkiego (najlepiej sobie znaleźć wymówkę 😀 ).
Na Krakchemie na razie jestem na minusie, nawet całkiem sporym, ale póki go nie sprzedam to nie „księguję” tego do wartości mego portfela 🙂 Dobrze, że nie kupiłem go dużo 🙂 14 i 15 maja nastapiło duze chwilowe wybicie Assecopola najprawdopodobniej spowodowane dobrymi wynikami za pierwszy kwartał. Teraz kurs wraca, co może oznaczać chwilową korektę zbyt dużej początkowej euforii. Właśnie świeca przebiła dolną wstęgę Bollingera, wiec szacuje, że kurs zacznie wracać z tej korekty po dotarciu w okolice 41,00-40,50zł. To byłby ewentualnie dobry moment na powrót do ACP 🙂

acp19,05

W tym dość długim okresie pomiedzy moimi ostatnimi transakcjami WIG20 spadł o 5,77% do 2347,82 pkt

ja_vs_wig20_3

Zwiększyła się tym samym różnica pomiędzy moja wartością portfela a WIG20 do okazałych 25,72% 🙂 zobaczymy, czy będzie mi tez tak wesoło jak będę musiał się pozbyć Krakchemu 😀 póki co, czekam na ich raport półroczny, bo kwartalny mnie zawiódł ale i tak jestem dobrej myśli 😛 🙂

Dodaj komentarz