Operacja na otwartym Synthosie

W niedziele wieczorem, zdecydowałem się ustawić TP na poziomie 5,85zł czyli lekko poniżej granicy wytyczonej zarówno przez górną linię mojego „mini-kanału” wzrostowego jak i przez szczyt z początku grudnia zeszłego roku na poziomie 5,89-5,90 zł. Po tej też cenie udało mi się je sprzedać. Później kurs skoczył do góry właśnie osiągając szczyty ale nie chciałem się bawić w łapanie igły. Kolejna udana transakcja dała mi zarobić 5,37% netto co odbiło się na całym moim portfelu wzrostem o 2,44% w czasie gdy WIG20 spadł o -0,5%. Będę miał zamiar odkupić akcje na cofce co szacuje, że znajdzie oparcie w szczycie z 18 lutego roku bieżącego oraz górną linią kanału spadkowego, która po niezbyt mocnym przebiciu na pierwszej marcowej sesji jest obecnie najlepsza kandydatką do zostania Miss Wsparcia wszelkich depresji Synthosa.

sns04.03

W dalszym ciągu trzymam Boryszewa i Assecopol, które dziś poszły nieznacznie w górę ale to wciąż nie jest poziom który by mnie satysfakcjonował 🙂 ale ruch Borka w górę jest dobrym sygnałem po tych kilku dniach błądzenia w mule z dna kanału spadkowego.

Podsumowując okres 28.02-04.03 :
Ja:2,44%                                WIG20:-0,5%

Dodaj komentarz